Novi Sad
08.11.2012.
16:50 > 11:12
Osnivači Exita saopštili su da su posvećeni nastavku održavanja festivala jer on predstavlja projekat od izuzetnog značaja za Srbiju i jedan od njenih najpoznatijih brendova, koji nije u mogućnosti da funkcioniše na strogim komercijalnim osnovama.

Komentari 114

  • PERICA

    12.11.2012 10:15
    Istina ali zalosna
    Jeste Exit dobra investicija. I na Kosovu je jedan prasak veoma dobra investicija a dobar deo toga se distribuira za vreme Exita po Novom Sadu.
  • ja

    09.11.2012 19:25
    @Mrva
    ahahahahaha, najbolji komentar do sada
  • G

    09.11.2012 14:30
    @Lala Od Glave Do Pete - potrebno je da se lečite, što je moguće hitnije.
  • mrva

    09.11.2012 12:15
    Radikali i Exit
    Mislim da bi u kontekstu nove ("nove")politicke slike u zemlji, otvaranju sledeceg Exita morao da prisustvuje Irinej. Za miksetama po mogucstvu
  • tacamaca

    09.11.2012 12:03
    uuuu.......
    Moj komentar, gde sam iznela neke konkretne cifre nije prosao? Mozda nisam umela pravilno popuniti anti-spam zastitu?
  • Novosadjan

    09.11.2012 11:08
    Novosadjisanje
    Imovinu ovog malog sa slike pdo hitno treba ispitati, kad se utvrdi je li sve po propisu, neka nastave da organizuju svoje privatno preduzeće. I Vučeviću nemoj i ti da se brukaš šurujući s ovom ekipom! Nemoj na startu da ti je minus do Karlobaga!
  • 09.11.2012 09:13
    Maki021
    ....
    Isto tako se dobro sećam i koncerta Pepersa na onoj inđijskoj njivi koji je organizovala dobro nam poznata ekipa. Svi znamo kako je to izgledalo i ko se vratio kući nezadovoljan a ko trljajući ruke. Ako se ne varam i onaj neodržani koncert Depeche mode-a od pre 2-3 godine je bio u istoj režiji. Bar je scenario bio isti - karte se plate pola godine unapred, oni se cigane sa bendom, ovi otkažu pa vraćaju pare sledećih pola godine.
    A ti, dečko, opusti se, možda te budu jednom vodili na neku ekskurziju u inostranstvo (bliže ili dalje) pa ćeš videti kako funkcionišu organizovani gradovi i države na škrtom Zapadu pa se onda zapitaj šta su prioriteti.
    Za kraj, i ja sam viđala gomile gostiju Exita kako se šetaju po centru. I nisu se samo šetali, neki su se i slikali sa društvom!
  • novaš

    09.11.2012 09:12
    novi dogovor je pao
    Koja navlaka je ova vest. Prvo pustis buvu, daš ostavku na mesto pranja sudova u kući koja je tvoje vlasništvo, onda se sve ovce ovog sveta nalože za i protiv, ispliva brdo mrđžnje i jednih i drugih, frustracije svih nas a ta vest je samo puki transfer inforamacija, neka vrsta javne pogodbe o nediranju i nastavku price samo sa malcice drugih+m igracima... Jer, evo gradonačelnik će zaštiti Exit što znaci da su se dogovorili o daljoj podeli karata, tako je to. A mi i dlaje necemo ici na Tvrdjavu jer nemamo para. Zanima me koem to Exit daje džabe karte, znam samo ovim s kojima deli pare, ostali mogu da se slikaju
  • Lala od glave do pete

    09.11.2012 09:10
    Opet su opleli po Vojvodini
    Afera oko RBV, smanjenje povraćaja vojvođanskog novca od poreza, smanjenje vojvođanskog budžeta, incidenti na nacionalnoj osnovi u mešovitim sredinama u Vojvodini, centralizacija i -beogradizacija- svih uspešnih vojvođanskih firmi, blaćenje vojvođanskog kadra, smanjenje ustavnih prava Vojvodine po pitanju autonomije, smanjenje budžeta za poljoprivredu, sada Egzit, ranije smišljeno i koordinisano preusmeravanje izbeglica nakon ratova devedesetih u vojvođanska sela, itd... Pa očigledno je da majka Srbija nepromišljenim potezima gura Vojvodinu što dalje od sebe. Dozovite se više pameti i -pružite ruku- vojvođanima i Vojvodini, poslušajte njihove argumente. Ovako ako se nastavi, nije ni čudo što svakodnevno raste broj pristalica -samostalne Vojvodine-.
  • 09.11.2012 08:48
    @Igor
    Te pare nisu uskraćene samo meni već svim ljudima koji žive u ovom gradu. Moja deca, kao i hiljade drugih, jedu u vrtiću hranu iz robnih rezervi, bolesne trudnice ne mogu da idu na održavanje trudnoće zato što ih sve od reda na komisijama ubeđuju da im nije ništa, a to zato što nema para da im se plaća bolovanje, roditelji ove nesrećne dece sa retkom Batenovom bolešću nema gde nisu tražili pare da bi platili deci lečenje, od države nisu dobili ni dinara. Exit jeste, mnogo dinara, i niko ne zna gde su te pare završile. U tome je ovde problem - zakonom sam primorana da svaki mesec sa svoje plate odvajam za neke namene koje služe opštem dobru i to je u redu, ali hoću da vidim račun na kraju. To je ono, dečače, što ti ne možeš da razumeš. Možda će ti dopreti do mozga jednog dana kada budeš sam zarađivao za svoj život kao i za one koji zavise od tebe, nadam se da ćeš bar tada naučiti da ceniš svaki dinar. Lako je posmatrati stvari najdalje do vrha svog nosa kada se spava do podne, posle uzme džeparac od mamice i tatice, pa u izlazak...
    I, ne brini, odlično sam razumela ton tvog posta, čak sam i prilično sigurna da imam mnogo više škole od tebe. Za Grand sam čula, Pink ne gledan, a ni TV generalno uzevši, nemam vremena, neko od nas mora i da radi. To što aludiraš da ja slušam narodnjake samo zato što sam podigla glas protiv lopovluka Exit tima takođe govori o tvojoj plitkoumnosti.
    Ako Exit za ovih 13 godina nije uspeo da zaživi kao samostalan festival, onda stvarno ni ne treba da ga bude, ionako je počeo strmoglavi pad kvaliteta još od 2007-08 na ovamo. Gostovali su u Beogradu i Stonesi i ACDC i Metallica pa nisam baš čula da su organizatori dobili donacije od grada (štaviše, prilično su i zaradili) a privukli su priličan broj stranih gostiju koji su isto jeli i pili u tom gradu (a nisam čila ni da su se gradski oci hvalili kako je tržište svega buknulo na dan koncerta). Isto tako se dobro sećam i koncerta Pepersa na onoj inđijskoj njivi koji je organizovala dobro nam poznata ekipa. Svi znamo kako je to izgledalo i ko se vratio kući nezadovoljan a ko trljajući ruke. Ako se ne varam i onaj neodržani koncert Depeche mode-a od pre 2-3 godine je bio u istoj režiji. Bar je scenario bio isti - karte se plate pola godine unapred, oni se cigane sa bendom, ovi otkažu pa vraćaju pare sledećih pola godine.
    A ti, dečko, opusti se, možda te budu jednom vodili na neku ekskurziju u inostranstvo (bliže ili dalje) pa ćeš videti kako funkcionišu organizovani gradovi i države na škrtom Zapadu pa se onda zapitaj šta su prioriteti.
    Za kraj, i ja sam viđala gomile gostiju Exita kako se šetaju po centru. I nisu se samo šetali, neki su se i slikali sa društvom!

  • Jok

    09.11.2012 08:45
    @Anonimus - Xaxaxa
    Ne, nego ocekujemo pomoc od BG i Krajine. Zvacemo nekog cobana iz Brckog da nas kulturno prosveti. Bolje cuti i jedi cevape, narani svinje i nista ne diraj. I poseti rodbinu tamo, kazi neki runeni prsluk da ti posalju, stize zima, a vi niste navkli na ovu u ravnici. Mozda ipak bolje da tamo prezimite.
  • Petko

    09.11.2012 08:44
    Otpor
    Exit je valjao dok nije postao popularan, onda su uletele strasne pare, politicka klima im je bila naklonjena, radili su sta su hteli. Finansiranje iz budzeta je tragikomicno. Ukoliko poslovanje ne valja ono se prekida, veoma jasna stvar. Dakle da se ne zamlacujemo i svadjamo, ukoliko sami mogu da obezbede pare, neka nastave da rade, i skinu tapiju sa svega sto su pokupili. Onda da vidimo da li takav festival uopste donosi neke, bilo kakve pare, u profit ukalkulisati i sanaciju svega sto useru. Prosle godine se, bahatom voljom organizatora nije moglo stici do humanitarnog kampa za deci niti im se doneti donacije. Preporucujem Vam svima - Naucite da cenite sebe, jedino tako ce vas drugi(stranci) postovati.
  • Vlada

    09.11.2012 08:26
    Exit
    Exit treba lepo ispratiti dalje od Novog Sada i Petrovaradina... Vreme je da Exit dobije svoj exit!
  • s

    09.11.2012 08:09
    h
    Naravno, tako sam i mislila. Boskovic ligas je pustio buvu da drzava nece da finansira EXIT i to u stilu "dosli ovi sa brda pa nam ne daju". Naravno, u pitanju je glupost. Ali, u svakom slucaju, drzava treba da ispita poslovanje EXITA. E, to je vec problem za milionera Boskovica
  • -

    09.11.2012 08:03
    -
    a da komentarisemo Miladin Kovačević i Uroš Mišić prvi na slobodi?
  • Pop

    09.11.2012 07:55
    Ali ja i dalje ne kontam u cemu je problem da finansijeru predate finansijski izvestaj.
    Ne radi se o desetinama hiljada turista, nego nekoliko hiljada.
    Grad, Drzava i APV vam zajedno daju oko 15 miliona evra, tako da je saldo 0.
    Bespaltno iskoristavanje javnih preduzeca, imovine i infrastrukture kosta jos nekoliko miliona evra, tako da je salod -.
    Imidz Srbije se nije nimalo popravio otkako je Exita i to je fakat. Exitov uticaj na imidz Srbije je ravan nuli.
    Dok se milioni dinara poklanjaju Exitu, u isto vreme kulturne i prosvetne institucije nema ker zasta da ujede.
    Zbog cega Exit ne placa odnosenje smeca, vodu i struju a Radosno detinjstvo placa. Je li to cetiri dana pijanke bitnije od dece u Novom Sadu?

    Kolike su zarade celnistva Exita?

    Ne mozete traziti milione od lokalnih i drzavnih vlasti a poklanjati karte kapom i sakom.

    Dajte konacno da vidimo troskove festivala pa da vidimo koliko vam zaista novca treba. Zasto je to tolika tajna? I zasto to ne moze da se resi kroz privatno-javno partnerstvo?

    Zbog cega ne placate PDV i kako je zaboga moguce da se godinama krsi zakon a da niko ne odgovara za to.
    Eto toliko.
  • ja

    09.11.2012 06:46
    pa naravno
    Šta se poredite s drugim Festivalima, Pepsi siget je 100 puta bolji od Exita, tu i ne žalim da dam tolike pare za kartu. Ovde dovodite propale i oronule grupe koje više niko u svetu ne sluša, a mi smo budale, moš misliti Duran Duran, tu grupu je moja generacija slušala u šestom i sedmom razredu osnovne. Od tada prođe 27 godina, ili dovodite one što pola koncerta provedu s bocom kiseonika, ma daj, šta najveće dostignuće su vam neki anonimusi DJ-evi koji takođe nemaju prođu preko, pa ajd sam malo Srbima i drugima koji žive u Srbiji da servirate nebuloze. Izmislili se kao tehno, koji se preko slušao devedesetih, ma mante se gluposti... Najveće dostignuće vam je The Prodigy i Faith no more, čiji je „Album Of The Year“ izašao 1997...
  • 08.11.2012 23:13
    Xaxaxa
    Neka vam pomogne "glavni grad vovjvodine" pustite sada susjednu drzavu... pih
  • Lajavi

    08.11.2012 22:59
    Cek bre
    Ako se Exit finansira iz budzeta, to znaci da ga mi, obicni gradjani finansiramo. Znaci, svaki drzavljanin Srbije moze da udje besplatno na Exit.
    Lepo.
  • 08.11.2012 21:34
    HumptyDumpty
    Intresantno je da svi primećuju da EXIT donosi pare od turizma. Pa dobro, ondak neka ga finansira ministarstvo turizma jer EXIT nema veze sa kulturom a kamo li umetnošću! EXIT propagira masovnu pop kulturu koja je naj običnija industrija - nikako kultura.
  • ZoranNS

    08.11.2012 21:23
    @ZoranNS - Molim Sve "Pametne - Mi smislili, nego
    Poštovani vidim da ste smislili, nego da vam pomognem, isplati se u nešto ulagati a posle dobiješ to nazad sa kamtom, e to je EXIT
  • 08.11.2012 21:04
    ozon
    Neka bude EXITA .... ali 4.dana festivala za strance da se uzme lova...pa onda 3.dana po RAZUMNOJ CENI za Novosadjane,Beogradjane,Kraljevcane i sve druge nase ljude ..... ZASLUZILI SU TO BOJANE AKO HOCES DA FESTIVAL ZIVI !!!
  • Da bog da...

    08.11.2012 20:06
    Molitva
    Molim se da:-da bog da da ih dogodine dodje oko 10.(Ko ne razume- slovima:deset) posetilaca.
  • -

    08.11.2012 19:33
    -
    a sta ako ova vest sluzi da se sakrije danasnja abolicija?
  • @ZoranNS - Molim sve "pametne

    08.11.2012 19:18
    Mi smislili, nego
    Ko ovim momcima osporava sve to sto Vi kazete?
    Neka se bogate i neka rade.
    Tu ima samo jedan problem. Kako da tu silnu pamet i taj tako vredan projekat treba finansirati, i gle cuda upravo novcima tih pakosnih, zavidnih, nesposobnih i jadnih koji ne mogu da smisle nista vredno niti pametno.
    Neka i taj toliko vredan projekat izadje iz ukakanih pelena i postane i velik i mocan, a ne ni bedan ni jadan pa da ga svaka susa finansira. Nije li to normalno?
  • @novosadjanka - sramota!

    08.11.2012 18:55
    Mislis "...novosadjani su generalno kroz istoriju glup i los narod pa tako sta i ocekivati od njih... sami sebe ce unistiti!" Ja ne delim tvoje misljenje.
  • Igor

    08.11.2012 18:26
    Novi Sad u julu procveta
    @Maki021

    Maki, molim te , sporije malo. Vidim da si se zadihala i uspalila, od silnih para koje su ti uskraćene, a pripadaju ti, pošto si 13 godina ulagala u Exit.
    Da ne bude zabune, ovo je bio sarkazam, a objašnjenje tog pojma nećeš pronaći na Pinku, u svojoj omiljenoj emisiji Grand (koja redovno šalje finansijske izveštaje svog poslovanja).
    Po tvom viđenju, turisti koji dolaze na festival su sprovedeni Exit vozilima od trenutka kada kroče u grad, do zidina tvrđave i naterani su da u okviru ograđenog prostora jedu, spavaju i kenjaju, kako im ne bi dinar izleteo iz džepa preko ograde, gde stoji tvoj šešir, koji bi trebao da bude napunjen parama, jer si ih ti dovela.
    Mislim da ih je, osim mene, još poneko video kako se šetaju po gradu...
  • 08.11.2012 18:11
    SAD SLUSAJTE DLJACU!
    Umesto exita dugino poselo, tako ste glasali!
  • G

    08.11.2012 17:21
    Pompezne i patetične izjave po novinama, a nigde finansijski izveštaj trošenja budžetskih sredstava. Ne plaćaju komunalne službe, ne plačaju zakup lokacije, ne plaćaju lokaciju za kamp, ne plaćaju radnu snagu već koriste "volontere", NAPLAĆUJU ulaznice, NAPLAĆUJU kamp, PROFITIRAJU radom "volontera" (ovo je protivzakonito ali to je posebna priča), od dece čujem da u gradu važe za one koji redovno "zavrću za lovu" svakoga sa kojima rade ali da novca ne manjka za nekretnine po inostranstvu. No dobro, da preskočimo kafanske priče a i uništavanje tvrđave - gde je finansijski izveštaj?
  • Rakun

    08.11.2012 17:09
    Ustupite vi EXIT gradu kad je tako dragocen
    Vi ste se ionako nafatirali nasim parama i previse
    Dosta je bre bilo izvlacenja para da niko ne zna gde su otisle a sponzorima ne zna se broj!
    Sto se mene tice ne mora da postoji vise izgubio je svaki smisao!
  • novo naselje

    08.11.2012 17:02
    Boskovicu, spasi EXIT i odlazi!
  • hmm

    08.11.2012 16:43
    @ZoranNS
    Vazi, daj mi te pare iz budzeta koje su oni oprali i odradicu posao. Ne, nego cu da zazmurim da nisu lopovcine i da ih hvalim kako su reklamirali kulturu. Ajde zivota ti, razguli. Daj pare, idem da se dogovorim sa celom exit familijom (sa sve happy ns, gigstix i ostalima koji medjusobno jedni drugima takodje peru novce) i englezom, dacu mu taj 1% preko 50, odvalicemo budzet, nemam sta kome da se pravdam, necu platiti restauraciju tvrdjave i opala - Exit 2013 by me. Infrastruktura? Strategic marketing i sitna crevca? ma platicu sitno nase ljude, bacim na grabez pa ko je veci lopov i grbavac. Ako mi kazes da drugacije stvari funkcionisu tamo, ja secem onu stvar. Sve sto su radili sa drzavnim institucijama, sve su im prali novce. Secem opet istu stvar ako cene na fakturama nisu bar 30% vece. Praznimo budzet itd. Sta se pravite svi blesavi? kao fini ste, nemate pojma a?
  • Radenko

    08.11.2012 16:35
    @ZoranNS i Sima
    Postujem vase razumno misljenje al vidite ovi zavidni zlobnici samo raspalili i pljuju po Exitu , Prostaci sve nesto znaju najbolje a argument je kao Radenko "nepismen" , isao sam u skolu zivota (: Britanci su potrosili 10 milijardi na olimpijadu od toga skoro 5 milijardi cist gubitak ipak to je investicija.... al nevredi to ovde objanjavati ovde "skolovanim"
  • Scotch Bonnet

    08.11.2012 16:18
    Komanda
    Ta sta se prepirete. Bice kako Irinej kaze i tacka.

    A svi mi znamo ko je Irinej, zar ne!?

    Sta vi mislite da se tu Her Flick nesto pita?!

    Ma kakvi.
  • Hmm

    08.11.2012 15:26
    @Sima
    A ti pitaj koliko tih drugih festivala sponzorise drzava, tj. mi, kroz poreze? A zasto bi mi to radili? Da nas gledaju isti ti kao najgore bednike? Da cepidlace ko najveci klosari, znaju da smo svi siroma', namerno nam ukidaju karte da ne bi mogli da delimo medju sobom, tretiraju nase ljude koje tamo rade kao stoku, o nasim bendovima da ne pricam.
  • Gruban Malic

    08.11.2012 15:24
    Exit, naravno
    Nije mi jasno, ko ce pomoci u finansiranju...Ministarstvo ekonomije ili Ministarstvo odbrane!? Sva sreca da je covek odmah reagovao :))))
  • 08.11.2012 14:47
    @Sima
    Simo, teško će ti to proći. Granice su davno otvorene i dosta je ljudi prošetalo po festivalima kojekude. Ne mogu vas oprati ni nagrade izmišljene samo zarad vas.

    Festival koji odavno obitava isključivo zbog ekonomskih interesa treba da bude prepušten tržištu, a država treba da finansira nekog ko zaista može da doprinese nekom boljitku.
  • ZoranNS

    08.11.2012 14:27
    Molim sve "pametne, talentovane, sposobne menadžer
    Molim sve "pametne, talentovane, sposobne menadžere", sve one koji znaju više bolje, poštenije, neka pokrenu neku međunarodnu manifestaciju i neka se obogate, to inače i država traži od vas, postanite milioneri. Koliko ste ovde na ovom blogu omalovažavali, vređali, potcenjivali, proglasili lopovima organizatore, uništiteljima tvrđave, koju vi inače čuvate kao i naš grad, puni smo smeća i G..vana, mogli ste za to vreme da smislite neki biznis pa da nešto radite, da zgrćete milione.
  • Gost

    08.11.2012 14:26
    Opsta dobrobit od EXIT-a...
    ...je visestruka, ali provincijalnim mozgovima sve smeta, a narocito uspeh. Zamislite da u Novom Sadu SVAKI dan imate 10.000 nocenja stranaca, ceo grad bi ziveo od toga, ali neee, vama sve smeta, niste u stanju ni turisticku luku da izgradite, kaldrmu u Radnickoj cete da cekate do proleca, NS nema stalni kamping plac i tako dalje... Ja bih organizatore EXIT-a odlikovao, a ne ukidao finansiranje festivala koji je jedan od retkih projekata koji je u dobroj, merljivoj meri uspeo da popravi imidz Srbije u Evropi. Siguran sam da se svaki dinar ulozen od strane drzave vratio utrostrucen kroz zaradu gradjana i PDV za vreme festivala. Zasto sa istim zarom ne trazite da se budzetska administracija smanji na trecinu, od ustedjenog bi vam Sting pevao na uvce svaki vikend ako vam je volja, zasto placate kriminalne akcize na gorivo i uopste cutite u vecini na svaki vid drzavne pljacke, ekonomskog i birokratskog terora, a EXIT vam smeta? Ali kome ja pricam, kad vama gradom upravljaju izbaceni clanovi fantomskih DB partija...
  • ZoranNS

    08.11.2012 14:18
    H1n1 - podrazumeva se da
    Vidiš da ima ljudi koji su pametniji od tebe i tebi sličnima. Zarađuju na EXITu svi, od grada do Taxiasta i izdavača soba, i lokala.
  • janko

    08.11.2012 13:55
    TRT JUNACI
    neko je brzo povukao nogu, prpa hahaha
  • novosadjanka

    08.11.2012 13:48
    sramota!
    ovaj festival je jedino vredno u ovoj jadnoj zemlji..srbi su generalno kroz istoriju glup i los narod pa tako sta i ocekivati od njih..sami sebe ce unistiti! svi misle da organizatori exita kradu ali nije bas tako, ja sam radila pri exitu i otprilike znam kakva je situacija..ima pojedinaca kojih bas briga i zele da ga prodaju ali vecina je potpuno opsesivna ovim konceptom i zeljom da se ovakav festival odrzi sto duze..zalosno je da svi sve kritikuju a to sto nasa vlast krade na sve strane to nikom nista..sram vas bilo! sve vas koji ste kvazi moralisti i usrane patriote..srbija ce vas i sahraniti
  • BELA

    08.11.2012 13:37
    ZA SKOLE
    Mislim da nam je dovoljno EXIT/a. Pare videli nismo, Petrovaradin propao i propada i dalje s toga pojedinci su se tu obogatili. Bolje je da grada ulazu u skolske WC koji se raspadaju,skolske klupe i kabinete i video nadzore. Pa ajmo ponovo za nekih 10.god da organizujemo opet EXIT, kao i sto i druge drzave rade. Ni jedan festival ne traje vecno i obicno se premestaju iz drzave u drzavu.Trenutno je hit Belgija!!!
  • Vlada

    08.11.2012 13:33
    @Maki021
    'ne znam o kakvom prihodu za sve nas ti pričaš? Smeštaj u kampu posetiocima organizuje Exit, u kampu su restorani, šankovi, prodavnice koje od Exita kupuju pravo da tamo rade.'

    U kampu je oduvek bio smešten samo mali deo gostiju Exita, a prošle godine kada je kamp bio na Štrandu taj broj je postao smešan. Isto je i sa hranom - u kampu jede samo ko baš mora, svaki restoran i kafana od Ribarca do Klise ugosti čopor gostiju Exita. A ako ne znaš barem 5-6 Novosađana koji iznajmljuju stan (i to minimum za cenu koja se inače dobija za mesečnu kiriju), seriously - izađi malo iz kuće i upoznaj ponekog sugrađanina.
  • pa sta?

    08.11.2012 13:33
    Exitu treba zavrnuti sve slavine! To je komercijalni festival koji treba da se izdrzava od ulaznica i sponzora. U Budimpesti postoji mnogo veci i bolji festival koji se zove Sziget. Mislite da Madjarska vlada ili grad Budimpesta placa nesto? Naravno da ne! A ostrvo na kome se odrzava nedelju dana posle festivala izgleda kao da se nista nije desilo. Donose se rolne nove trave, nema ni jednog pikavca ili cepa. Kod nas se ceka da trava sama naraste i pokrije ih.
  • Maki021

    08.11.2012 13:12
    Zašto ste udarili paljbu po novoj vlasti? Potpuno mi se gade, ali ovde ne vidim ništa sporno - lepo kažu da EXIT treba da opstane i da ga država, grad finansira, ali da se posle toga polože računi. U čemu je tu problem - neko hoće da ti pokloni pare ali da mu pokažeš na šta si ih potrošio i no problemo!
    @Igor - ne znam o kakvom prihodu za sve nas ti pričaš? Smeštaj u kampu posetiocima organizuje Exit, u kampu su restorani, šankovi, prodavnice koje od Exita kupuju pravo da tamo rade. Ista logistika je i na tvrđavi tokom noći. Znači - sve što 95% posetilaca Exita tokom festivala pojede, popije, odgleda i odsluša se nalazi pod kontrolom Exita. Zatim taj Exit tim sakriva izveštaje o poslovanju iz kojih bi moglo da se vidi koliko je uloženo, koliko naplaćeno, koliko je poreza plaćeno gradu, državi, itd. Sve u svemu, spustili su šapu na sve što ima ikakve veze sa festivalom, sve naplaćuju, onda uzmu i od naših poreza, a na kraju se prave grbavi kada ih neko pita za rezultat pošto bi odatle trebalo da nam se nešto i vrati. Razumeo ili želiš još sporije?
  • 08.11.2012 13:11
    @Jeste primetili kako se Tvrdjava raspada
    "Jeste primetili kako se Tvrdjava raspada"

    Jeste li primetili koliko ljudi je obislo taj spomenik i za koje vreme? Nisam primetio da se Tvrdava raspada, sem kad su je bagerima preuredivali.
  • Lošmi

    08.11.2012 13:03
    prekomponovanje
    kao što se našem nesretnom gradu desilo prekomponovanje, tako se i u budžetu desilo isto... Mislim da će nova vlast usmeriti pare namenjene "Exit"-u, festivalima poput "Moravskih bisera", "Divčibare 2013" ili već nekom trećem "profitabilnijem" festivalu
  • Sima

    08.11.2012 13:03
    Au sta je ovde doktora za ekonomiju. Svi sve znate. I koliko kosta karta, i ko je koliko uzeo para... sve... Da vam pojasnim, kada grad finansira EXIT i da im XY miliona dinara gradu se sve to visestruko vrati kroz turizam i silne devize sto su stranci ostavili. Ne mozete gledati jednostrano i da se racunaju samo pare koje je grad dao. Hajde ekonomisti napravite racunicu koliko je grad dobio. A dobio je puno. A dobili su puno i novosadjani, a boga mi i Srbija.

    I u cemu je problem? Bili bi srecniji da EXIT ne postoji? Uopste ne mogu to da shvatim. Vidim gomile i gomile hejtera koji samo cekaju da nesto prigovore o festivalu.

    Znate sta je istina? Istina je kada EXIT uradi anketu sa posetiocima festivala to izgleda ovako:

    Kakva je higijena, program, cena karte itd? Ocenite ocenom od 1-5:

    ENGLEZ : 5,4,5 ...
    SRBIN : 1,2,1 ...

    Na koliko ste festivala u zivotu bili?

    ENGLEZ : Preko 10
    SRBIN : ni jedan

    E to je problem. Izadjite malo iz ove rupe, i pogledajte kakvi su festivali naplju. Razocaracu vas, nisu mnooooogo bolji. Mnoooooooge stavke su dosta losije nego na EXIT-u, tako da prestanite sa pljuvanjem. EXIT je svima vama koji pljujete pruzio sigurno desetine dobrih sati zivota.

    Svi znamo da su Srbi najbolji fudbalski selektori, pa je to i ovde tako. Ako vec EXIT ne valja, lepo napravite festival VI. Ako znate i umete naravno...

    Najlakse je sedeti u fotelji i pljuckati sa visine, i pricati sta bi moglo bolje i sta ne valja.
  • ns

    08.11.2012 12:54
    jbt kad nam vučić određuje da li će biti exit-a :((( slobudane vrati se sve ti je oprošteno, mislili smo da nema gore od tebe i tvojih ali priznajemo debelo smo se z
  • Igor

    08.11.2012 12:49
    Novi Sad u julu procveta
    Kao što se i dalo očekivati - dogovor je postignut.
    Samo bi se retardirana osoba samoinicijativno odbila od sise. Na trenutak sam pomislio da takvi preovlađuju.
  • Dao ostavku?

    08.11.2012 12:38
    Dao ostavku ma mesto gavnog menadzera svom privatnom preduzecu?
    Mi sad svi sad kao sisali veslo dok smo bili mali pa nam ta prica pije vodu...

    Da je rekao odustajem i prodajem exit pa hajd da mu i poverujemo.
  • 08.11.2012 12:33
    Телеп
    Штета ако се ексит распадне! Какве год му ко мане налазио, он је учинио да Нови Сад буде престоница светски познатог фестивала. То је уједно и највећи фестивал у Србији. Слажем се ја да финансије треба довести у ред, али не треба користити само просту рачуницу при мерењу значаја ексита. Хиљаде младих људи долазе из иностранства због ексита и проводе у нашем граду и држави неко време (неки чак и остају, жене се и удају овде). Они потом дају добре препоруке својим пријатељима, од којих ће неки такође посетити Нови Сад. Неки, од десетина хиљада тих људи ће некада бити менаџери добрих компанија или државни службеници у својим земљама. Позитивна референца на Нови Сад је нешто од чега можемо имати користи.
  • mb

    08.11.2012 12:30
    sta ste ocekivali?
    brod tone - pavoci beze...
  • -

    08.11.2012 12:28
    -
    ko je srusion potporni zid u restoranu/hotelu, sklonio ogradu sa tvrdjave, zbog koga plavi tvrdjava, zbog kogs se izmesta arhiv sa tvrdjave?

    exit ili boturovic?
  • adzija

    08.11.2012 12:23
    exit- излаз
    udruzenje cirilica, trazi od vlade rs, da u budzetu za 2013, opredele sredstva za festival ИЗЛАЗ 2013
  • 08.11.2012 12:21
    Nesposobni ste gradjani!
    JA svake godine uzmem 200eur od izdavanja. Znaci nazovimo to 1/2 13-te plate, jel treba da komentarisem jel to dobro... Palanacke, baba-sera price o tome kome smeta nesto veselo i pozitivno.
  • vexy

    08.11.2012 12:16
    Električne gusle i tehno šajkača
    Država je tek pre par godina počela da daje pare a koliko se sećam EXIT je nesmetano radio i pre toga. Ako propadnu - sami pali sami se ubili. Svaki komercijalni projekat koji zavisi od donacija nije održiv pošto zavisi od ne tržišnih faktora. U ovom slučaju od trenutne političke konstelacije. Može se reći da su EXIT združenim snagama ubili Tadić i glasači SNS-a.

    Što se tiče omladine koja se drogira, opija, prostituiše, bode noževima - sve to imamo i ostalih 365 dana. Jedina razlika je što su ono "bahati englezi" a ovo su "naša deca".

    Ako već insistiramo na čistim računima, red je da EXIT pokaže svoje.
  • Novi Sad

    08.11.2012 12:13
    ma daj
    Osnivač Exita, pa lepo osnivač se mnogo profalavio, nulti Exit 100 dana sve za dž, onda prvi 9 dana, pristojne cene karata, onda su došli neki novi, koji su bili proitvoreni, ako se neko seća Dejane i ekipe, pa onda ovo što samo stranci mogu da plate i da se bahate. Baj, Baj Bojane. PS nisam za to da se festival ugasi, ali jedan da se vide pronevere
  • Sveznalica

    08.11.2012 12:08
    Tvrdjava
    Jeste primetili kako se Tvrdjava raspada, kako pucaju zidovi, obratite paznju s donje strane od Dunava tamo gde su cistiti travu i siblje. preterano grozno izgleda s donej strane... koliko je Exit d zaradjenog ili dobijenog novaca ulozio u
    obnovu zidina
  • BanicaRvatica

    08.11.2012 12:08
    baš šteta
    bilo bi mi žao da tog festivala više ne bude, moj muž Novosađanin i ja smo se upoznali na Exitu... Iako bih voljela da Exit bude kao što Novosađani opisuju kakav je prije bio...
  • 08.11.2012 12:08
    tri u jedan
    Evo, stigla nova vlast sa "novom" pameću i odmah s...nja! Setite se devedesetih, tada su ovi bili perjanica a sada u novom odelu na vlasti!!! Plači Srbijo kada su ti se takvi vratili i upravljaju kulturom. Fuj!!!
  • carls tejlor

    08.11.2012 12:06
    JEDINO dobro sto je srbija ikad imala je exit... trebalo bi reci dovidjenja srbiji
  • Sveznalica

    08.11.2012 12:04
    Umesto Kube Maroko
    Oni više vole Maroko...
  • Dođoš :))

    08.11.2012 12:02
    :))
    Radenko,kad naučiš pravopis,onda ćemo možda,kažem možda!!!!komunicirati :))
  • 08.11.2012 11:46
    @ Novosadjanka
    A misliš da je 2000. bio džaba iz kog razloga?
    Misliš da su 100 dana izvođači i svi ostali radili besplatno?
    Kako ima glupih ljudi...
  • perica NS

    08.11.2012 11:43
    exit da ali kako
    Exit je, bez sumnje, velika stvar za Novi Sad i morao bi da nastavi da postoji ali se stvarno opravdano postavlja pitanje njihovog poslovanja. Ogromna količina ljudi dođe, obrće se ogroman novac i sigurno ostvari veliki prihod a onda dva dana posle završetka ti ljudi jednostavno nestanu na 6 meseci i niko ne zna koliko je para potrošeno kako su opravdana sredstva koje ulaže grad ( a nisu mala) to je stvarno nedopustivo.
  • Deda

    08.11.2012 11:43
    Hajde da pretpostavimo
    Hajde da pretpostavimo da će Beograd "spasiti" Exit i da će se sledeći održati u Beogradu. Ako ne može milom, može silom. Tada bi Novi Sad i zvanično postao selo, jer o njemu "brinu" mnogi koji nisu Novosađani!!!
  • TT

    08.11.2012 11:40
    @radenko
    ti nemaš pojma šta znači kongresni turizam jer u životu nisi izašao napolje i imaš samo OŠ završenu.
    Dakle ta vrsta turizma nema veze sa zgradama, znamenitostima i lepotom, već naukom, obrazovanjem, dostignućima, saradnjom itd...taj turizam donosi čist prihod u kongresni centar, hotele, sajmove, restorane...i to su ljudi koji se nešto pitaju tamo odakle su došli i mogu uticati na politiku prema ovoj zemlji. a neki engleski gologuzan pijani se ništa ne pita kad se vrati kući i od njega nemamo ništa.
  • Autohton

    08.11.2012 11:36
    Pacovi prvi beze sa broda koji tone!!
  • OK

    08.11.2012 11:35
    Naravno, uvatio prvu dzadu. Toliko mu je stalo do Exita i nasih posetioca. Tja, samo pare daj. Pa to moze bilo ko od nas. A kad treba povuci potegni, potrudi kao sto i s***es da se trudis, onda ostavka. Treba da ga svako pljune u lice ako jos jednom bude pricao kako se on razbija od truda da "ucini" nesto za nas. More mrs.
  • Novosadjanka

    08.11.2012 11:32
    Boskovic da se podseti da je Exit 2000.e bio BESPLATAN!!! i trajao je STO DANA (100dana!)
    Idi sad kod Pajtica nek ti plati a ti mu odradi kako Bojan voli
  • TJ

    08.11.2012 11:19
    EXIT vs NO EXIT
    A da EXIT vratimo korenima?!
    EXIT je 2000 počeo kao svojevrstan protest i vid otpora protiv ovih koji su sada na vlasti. Mislim da je vreme da ga vratimo korenima kao alternativni niskobudžetni festival muzike sa DUBOKOM porukom bunta protiv seljačizma i renesanse istog.
  • 08.11.2012 11:16
    vidra99
    Prvo Božić, a sad i Bošković. Krajnje indikativno, nema šta...
    Uzeti im pasoše pod hitno, inače će kraj finasijske revizije dočekati na Kubi ili nekoj drugoj njima omiljenoj destinaciji. Tamo nema ekstradicije, il' kako se to kaže...
  • Igor

    08.11.2012 11:11
    Novi Sad procveta u julu
    Mislite da građani Novog Sada nemaju koristi od Exita? Pa, tih 20.000 stranaca ostavi bar 10 miliona evra za 10-ak dana koliko provedu u gradu (par dana pre + Exit + par dana posle). Pored para koje daju za ulaznicu (što je manje od 10% para koje ostave), ostatak se posredno, preko PDV-a usluga i proizvoda koje koriste za to vreme - slije u budžet!!!
    To nije mali keš i svako od nas ima koristi od toga, pošto su to sve ionako "naši" novci. To je keš koji će se iskoristiti za popravku rupa na ulicama, za izgradnju vrtića, za nabavku gaze u bolnicama...
    Nemojte biti naivni i nasedati na priče da nam Exit samo šteti. Razmislite svojom glavom - za sve što donosi profit, mora nešto i da se uloži!!!
    Meni cela ova priča miriše na pokušaj reketiranja nove gradske vlasti i pokretanje pregovora - dobićete podršku, ako nam napunite džepove - vašim idejama, vašim angažovanjem, vašim radom!
  • @Radenko

    08.11.2012 11:09
    zarada
    Biti preduzetan i zaraditi je jedno a organizovati neprofitnu kulturnu manifestaciju uz pomoc drzavnih fondova i obogatiti se je nesto sasvim drugo.

    Ako je komercijalna manifestacije onda nema mesta pomoci od strane drzave osim ako postoji neka obostrana korist.
  • Труба

    08.11.2012 11:07
    Сироти мали у патикама
    Убеђен сам да ће се Егзит одржати и без средстава државе. Једноставно, обрт је толики да је то могуће и исплативо је, и нико неће ризиковати годину дана паузе. Државни новац је био само чист ћар и дил. Ово са оставком је само блеф и дување у једра опцији која је изгубила власт на претходним изборима, ништа више. Дакле ви што волите Егзит без бриге... А сви ми остали ћемо следећег лета добити доказ да је Егзит профитабилно приватно предузеће.
  • UNa

    08.11.2012 10:58
    Samo opsteno
    Koji ste vi ljudi hejteri, ljubomorni.. Zasto se vi niste potrudili da uradite nesto tako veliko, za nas se zna, da svi gledamo jedni drugima da zabodemo noz odpozadi :D, ili da krademo,lazemo, e tako su se isto i momci izborili sa svojom idejom, da urade nesto veliko i uspeli su :)..Festival jeste nesto najbolje sto se desilo, skoro pa ceo svet zna za Exit i NOVI SAD,gde ljudi vole da dodju, upoznaju nas, provedu vreme, isto kao sto i mi volim da odemo bilo gde drugde i da se osetimo slobodno..Realno samo!Generalno drzava nam je u k... kako god da okrenes, sa exitom ili bez!
  • 08.11.2012 10:55
    Petar
    Svake godine dodje 100 hiljada posetilaca,
    koji kartu plate skoro 100 evra.

    To je vec 10 miliona evra zarade, samo od karata.

    Ako niste u stanju da organizujete festival sa toliko para,
    i treba da ga ukinete,
    ionako je sve losiji i losiji iz godine u godinu.

    Al' verovatno ce nastaviti da se odrzava,
    sunjam da vam je dovoljno ovoliko para koliko ste se nakrali.
  • Spasenija

    08.11.2012 10:54
    Kad si krao nije ti bio problem
    E sad lepo izvuci iz slamarice NASE pare i plati sam svo Exit!

    Ogromne pare ste zaradjivali na EXITU od sponzora reklama itd
    Moyete sami dalje a gde sve treba da vam naplati i usluge JKP i tvrdjave struju vodu sve!
    Bando
  • 08.11.2012 10:53
    vera
    To što exitaši zaprljaju grad nije ništa naspram samih novosađana koji svaki dan,cele godina ne vode računa o čistoći svoga grada.Ne znam za organizatore,ali znam je je "sitna boranija" imala priliku da bar nešto zaradi za tih nekoliko dana,npr. taxisti,domaća radinost...
  • Теча

    08.11.2012 10:53
    за Лиман - још нешто
    Ко се мача лаћа - ла кукараћа! ;)
  • Maja

    08.11.2012 10:47
    Nije ga trebalo ukinuti
    Ali je trebalo zaradu ostaviti gradskom budžetu, a organizatore platiti kao organizatore.
  • Vlada

    08.11.2012 10:38
    @Radenko
    Da se razumemo, verujem da Exit stvarno šalje u svet lepu sliku o ovom gradu. Međutim, kad se setim svih komentara koje si ti ostavljao ovde, iskreno sumnjam da si video mnogo inostranstva, osim eventualno diskoteka u Frankfurtu i sličnih gastarbajsterskih jazbina - a siguran sam da je Đoković tamo redovna tema, mada za Exit sve nešto sumnjam.
  • 100 Evra

    08.11.2012 10:38
    Exit-ovci su se maximalno izbahatili. Od necega sto je moglo da bude dobro su napravili kaljugu. Uzeli kinte sve zvizdi..Raspasce se neg' sta..
  • Anon Pera

    08.11.2012 10:31
    A Maca?
    Ma, nema bolan frke, stav'će Macu za menadžera Exita i fino. Ima da pršti od jutra do sutra! Neće biti prljanja, duvanja, habanja, tabanja, bljuvanja, nego 'nako fino u bijelom odelu, elegancija!

  • Liman

    08.11.2012 10:31
    Još nešto
    Jeste li mislili da vam se igranje politikom od prošle godine neće obiti o glavu? Objasnite sada novim republičkim i gradskim vlastima baner o glavnom gradu Vojvodine!!!
  • Varadino

    08.11.2012 10:30
    laznim dusebriznicima
    I sad, kad Exita nece biti,jesu li biti ispunjenije vaše sitne duse i isto takvi životi, hoce li Tvrdava oživeti, hocete li vi imati više novaca, hoce li nestati pijanice koje sede i leže po plocniku Porte, pored sosptvenog urina, hoce li nestati mirisa droge po letnjim bastama u pasazima, hoce li nestati celonocni razglasi onoga sto se ovde lazno zove nocni klub. Kako je ovim lažnim dusebrižnicima ze sve kriv Exit i Englezi, valjda ce sve to nestati,prestankom Exita.
  • Liman

    08.11.2012 10:28
    Smešno!!!
    Šta ovaj podneo ostavku i misli da neće niko ispitivati poreklo imovine? Pa samo za izveštaj koji su podneli prošle godine o Exitu, u ozbiljnim državama bi postali interesantni poreskoj službi i policiji!!! Zar je trebalo da prođe 12 godina trošenja naših para, da bi neko postavio pitanje isplativosti ove manifestacije?
  • Pop

    08.11.2012 10:26
    1. Nista niste ucinili za imidz drzave. Svako pretendovanje da ste necemu doprineli je cisto lupanje.
    2. Niste u sistemu PDV-a, nikom nista ne placate. Trosite dzaba vodu, struju i za vas se dzaba cisti.
    3. Zabranjeno je dotirati privatne firme.
    4. Imate ogromne sponzore. Svo pice dobijate za dzabe.
    5. Prostor za festival i za kamp dobijate za dzabe. Zaposljavate volontere.
    6. Kad se sravni koliko vas Grad, APV i Drzava dotiraju i koliko turisti trose novca u NS, tvrdim da smo svi na gubitku. Cak ispada da mi dotiramo turiste i Exit.
    7. I pored svega navedenog, od cega su neke stvari kao PDV i dotiranje protivzakoniti vi i dalje niste u stanju da finansirate festival.
    8. Da li Exit team radi volonterski a ako ne koliko zaradjujete?
    9. Da li ste dontorima ikada predali finansijski izvestaj?
    10. Ja nemam nista da festival funkcionise u obliku privatno-javnog partnerstva pa da i Drzava ima udeo u profitu, ali to garant vi ne zelite.
  • ja

    08.11.2012 10:18
    ...
    Dati im tvrdjavu i kamp na koriscenje. Komunalne sluzbe im staviti na raspolaganje. Imaju gomilu volontera, naplacuju karte... To je sasvim dovoljno, nije im potrebna pomoc iz budzeta, oni sasvim lepo zaradjuju.
  • Radenko

    08.11.2012 10:17
    @TT , Perica , Dodjos
    @TT Kongresni turisti? pa sta da gledaju ? socijalne cumeze Liman , Novo Naselje itd hajde bre probudise nesviraj , imamo nekoliko zgrada u centru i tu malu tvrdjavu sve od Austro Ugarske i nista vise , a za Pericu i Dodjosa alo bre Kumunistu pa ovi ljudi Entepreneuri oni su izmislili Exit a ne ti sta ste hteli da dele sa vama novac ?? SVASTA duzni su gradu ili drzavi platiti porez , rentu za prostor i slicno a prihod je NJIHOV!!!! nisu oni neki Ruski tajkuni da kradu prirodno blago naftu ,gas ,metale itd . U normalnim zemljama ko je izmislio nesto novo daje se priznanje a vi ljubomorne gnjide UHHH !!!
  • che

    08.11.2012 10:16
    @ LimanacNS
    Matori, u potpunosti se slazem sa tobom. Imali su vise nego dovoljno vremena da zarade i da se organizuju. Takodje, jos jedna stvar koja mi ide na zivce, je cinjenica da ih placamo preko poreza, a da samim tim vecina Novosadjana nema kinte za kartu.
  • Milan

    08.11.2012 10:14
    DOO
    Exit je DOO, zasto bi dobijao nas novac koji Boskovic i drugari trose kako hoce bez ikakve kontrole.Jeste da im je do sad bilo najlakse da uzimaju nas novac, ali ako im treba para nek postanu akcionarsko drustvo i emituju akcije da bi se finansirali.
  • Petar

    08.11.2012 10:05
    Novosađani, muka je slušati vašu kuknjavu.
  • No Exit

    08.11.2012 10:05
    No Exit
    Neka ga i ukinu!Za tih par dana nam urnišu grad, svi ti strendžeri se ponašaju bahato, onako kako u svojoj zemlji sigurno ne smeju...
    Neka idu lepo da šize negde drugo!!!
  • Ivana

    08.11.2012 10:05
    Velika steta
    Jako je tuzno sto drzava nije u stanju- ne zeli da izdvoji sredstva iz budzeta za Exit koji je nesto najbolje sto se desilo Novom Sadu u jako dugom vremenskom periodu. Svi koje poznajem rentaju gajbe stranim turistima i uzimaju dooobre tako reci nerealne pare za ta 4 dana, kafici zaradjuju, hoteli, hosteli...Vi sada pricate da nam ne trebaju prljavi bekpekeri sa 20 evra u dzepu...Mi smo jedini koji ne zelimo takve turiste, pa sve svetske metropole su prepune mladih koji putuju po svetu i festivalima...Jako velika greska!
  • dsn

    08.11.2012 10:02
    @Dođoš :))
    Zamolio bih ove sto sve znaju, ko, kako i koliko je krao da napisu ovde makar u kratkim crtama. Slusam o tome vec godinama, a niko nece nista konkretno da napise osim "dobro sam upucen", "ne bih sad da pisem o tome",... bla bla. Takodje i ja sumnjam u nevinost i pravicnost organizatora Exita, ali ne pisem o tome jer nisam dovoljno upucen. Zato upuceni napisite lepo, a ne pustite buvu i onda kao ne bih da pisem o tome.
  • Sharans

    08.11.2012 10:02
    Exit treba da opstane ali...
    "Exit" MORA da opstane ALI mora i da se promeni koncept. Kao prvo, vratite "Exit" narodu. To je u prvobitnoj formi bio festival SLOBODE. Dakle tako treba i da ostane bez obzira koji nam diktator trenutno vlada. Sa tvrdjave vratiti ga na obale Dunava kako je bilo i pre. S obzirom da ce biti manje love onda je ovo i jevtinije resenje. Slobodno moze manje band-ova. I jedan jak za jedno vece je dovoljno. Ja bih jedan stage montirao na samom Dunavu, ne bas da pluta, ipak mora da bude fiksiran. Eto ti main stage, moze masa i sa camcima da dodje okolo. Spektakl bre.
  • 08.11.2012 09:59
    Sh
    Milioner Boskovic bi trebao da se pokrije usima i da bude srecan ako se ne pokrene ozbiljna istraga o finansijama Exita koja ce i njega i ostale vlasnike strpati u zatvor. Sram ga bilo! Nisam za ukidanje Exita (niti o tome bilo ko prica), ali to je festival koji je komercijalan odavno i treba da se finansira samostalno. E sad, to sto on trosi NAS novac na privatne festivale po susednim republikama,na kojima takodje debelo zaradjuje to je vec njegov problem. Ova odluka veze sa politikom nema
  • Velletiger

    08.11.2012 09:58
    EXIT u
    I ako jesu krali, boli me uvo kad sam slušala dobru muziku! Ja sam pre za ukidanje Guče, tako da se može napraviti racionalna kompenzacija ;)
    The problem is solved!!!
  • Ogadjen

    08.11.2012 09:55
    Lopovska malogradjanstina,kvazidemokratsko-ligaska posla,gadite mi se odavno...
  • Steva

    08.11.2012 09:55
    odgovara
    Čim se zatalasalo,"pacovi počeli da beže"!Nadam se,da će se stvar, isterati na čistinu.Inače,biće,kako Vlast guši kulturu,a građani,traže "čist" račun.Samo to,i ništa više/a ni manje/!
  • Mastodont

    08.11.2012 09:54
    Osnovni je problem mešanje i zbunjivanje tema. Neki komentatori sasvim pravilno primete da su Exitovci bahati i bezobrazni i nikom ne polažu račune; međutim, onda u pola komentara počnu retardirane tirade o evropskim klošarima koji bekpekuju kroz novi sad sa 20e i slične varijacije na temu kako mali Perica vidi Exit. Činjenice ih pobijaju: za Exit se uvek desi zanemarljiv broj incidenata, a novac koji se zaradi je maltene jedino što drži Novi Sad sa nosom iznad vode. E sad, to ne znači da ne treba uterati u red exitaške kabadahije koji se grebu za sredstva i usluge od grada bez polaganja računa. Oni su pravi dripci u ovoj priči, a ne fantazije priglupih malograđana kojima su samo 'kongresni turisti' dovoljno dobri.
  • Lee

    08.11.2012 09:45
    Poselo
    U najavi "OPANAK FEST"

    U planu je dovlacenje na hiljade i hiljade turista s'juga i istocne Srbije, koji jedva cekaju da pobegnu od seoskih poslova i brze bolje da se late upravnih funkcija!

    Tako da cemo imati: DUGINO POSELO, KRAJISNICKO VECE, HERCEGOVACKO VECE...

    A da mi izglancamo cizme i da uradimo nesto korisno za nas sokak!
  • Radenko

    08.11.2012 09:44
    Festival mora opstati
    Putujem dosta u Evropi i tri stvari o cemu me judi pitaju ili razgovaramo vezano za Srbiju /Vojvodinu su
    1.RATOVI
    2.NOVAK DJOKOVIC
    3.EXIT
    Cetvrta stvar jednostavno nepostoji
  • sale ns

    08.11.2012 09:44
    Ma nemoj mi kasti ?!
    Da ste doveli puno turista - JESTE ! Da su to većinom golobradi uduvanci koji jedva nešto troše - JESTE ! Da redom zagađujete Tvrđavu, univerzitetski park, Trandžament, Oficirac, Štrand - ZAGAĐUJETE ! Da pola grada od vas ne može da spava - NE MOŽE ! Da ste olešili pokrajinski i gradski budžet - JESTE ! DA TO PLAĆAMO MI NOVOSAĐANI - PLAĆAMO ! Da u poelsdnjih par godina ne dovodite atraktivne učesnike - NE DOVODITE ! A po čemu će svi ti silni "turisti" pamtiti ovu uništenu Srbiju (tu si jedino u pravu) - pamtiće je po jeftinoj cugi i klopi i po liberalizaciji narkotika u vreme festivala. POKAŽI MAKAR JEDAN FINANSIJSKI IZVEŠTAJ AKO SMEŠ - NE SMEŠ ! Zato sedi, ćuti i moli Boga da niste sledeći posle Agrobanke, Jugoremedije, RBV i ostalih muljatora.
  • Focha

    08.11.2012 09:43
    Ua exit skup narkomana i probisveta mars iz Srbije
  • Pero

    08.11.2012 09:43
    Sramota
    nemoj molim te da pricas kako je Exit napravio Novom Sadu reklamu i donio pare od turista. Svi ti 80 % njih su balavurdija koja kupuje po trgovinama alkohol i droge donosi i truju ne samo sebe nego i omladinu Novog Sada. Jedan koncert kao ovaj nazovimo ga koncert jer to barem za mene nije muzika nego divljacko izivljavanje na instumentima kad si naduvan i pijan. Svi oni NE spavaju u luksuznim ili boljim Novosadskim hotelima nego u kampovima i po privatnim stanovima koji naravno ne placaju porez drzavi od najma ili gradu. Nego ga stavljaju u svoj djep. Pogledajte ulice i prosutog alkohola i piva po gradu? Unistavate tvrdjavu sa ovakvim groznim sadrzajem jer to nije kultura i pravilno je da vam ne daju vise pare jer zaradjujete milione eura na kartama i ostalim provizijama i izdavanjima standova. Sad fino preselite ext u neku orusenu tvornicu i tamo svirajte doslovce receno djabe. Dosta vise parazitiranja na racun kulture. To nije kultura i omogucite kreativnim ljudima da nesto pokazu. Samo sebe pogledaj na sta licis? Obrij se i predstavljaj kao gradjanin NS koncert a ne licis na one koji se napijaju po gradu za vreme exita. Pa bez zamere moje misljenje a siguran sam i puno njih.
  • koko

    08.11.2012 09:40
    malo li je bilo?
    ovo je bila ekipa snova....trljali su ruke posle svakog exita, a sad prose....sramota
  • TT

    08.11.2012 09:33
    uzmi i najmanju violinu na svetu uz tu priču
    tačno je da kulturu drže klerofašisti, ali u ovom slučaju podržavam seču sredstava za exit jer je exit bahat i dužan para svima, poslovanje nije transparentno. Turisti koje dovodite leže u sopstvenoj povraćki po travnjacima u gradu i ovde rade sve što tamo ne smeju. Da ne govorim o šteti po tvrđavu. Dovedite vi kongresne turiste koji imaju po par hiljada € u džepu, a ne otpadnike dronjave i pocepane koji će "bekpekovati" kroz novi sad sa 20€.
  • LimanacNS

    08.11.2012 09:31
    Hm
    Ovaj festival zaista ima pozitivan uticaj na grad i državu. Ali, on traje već punih 12 godina, okuplja oko sebe gomilu sponzora, prodaje se veliki broj karata, čak ga i televizija prenosi. Da li je moguće da, za sve ove godine, menadžment festivala nije uspeo da obezbedi samostalno finansiranje? Ne podržavam stav države da se isključi iz priče, ali valjda treba napraviti profitabilnu firmu, a ne opustiti se i čekati da država dotira kad zafali. Umesto što se kuka na državu, bolje da su rekli "Ponosni smo što možemo sami." Mada, čim su državne pare u priči, to nisu čista posla.
  • Dođoš :))

    08.11.2012 09:30
    :)
    dosta ste krali.ne samo da vam treba zavrnuti slavinu,već treba ispitati kako ste se i koliko nakrali za sve ove godine.dosta toga znam o ekipi iz exita,fuj!!!!!!!!!!!lopov do lopova,kad ja kao običan građanin znam toliko,koliko bi onda trbalo da znaju državni organi.joj,svašta bi pisao o njima,ali ne smem.ipak smo mi demokratska zemlja :)) ,pogledajte samo ostale naslove na ovom sajtu,lepota jedna :)).ali doći će i exitaši na red.samo polako...
    p.s.kad brod tone,pacovi prvi beže :))
  • Perica

    08.11.2012 09:28
    puni dzepovi
    Osnovni interes je da organizatori napune svoje dzepove a sve ostalo je u drugom planu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna